marți, 31 august 2010

Evomag nu isi respecta clientii?

Se pare ca puterea economica a magazinului virtual evomag.ro nu este la fel de mare ca cea a site-ului concurent emag.ro . Toate comenzile plasate in acest interval au fost anulate.



E corect sau nu?

8 comentarii:

  1. Spre deosebire de evomag, cei de la firma concurenta, emag, chiar si-au respectat clientii si nu si-au anulat comenzile. asta inseamna o firma serioasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Erorile desi au puncte comune nu se pot compara.

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi corect sa isi accepte erorile si sa ajunga la o negociere cu clientii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunteti niste fomisti needucati astia care vreti sa cumparatu produse cu pretul 0 pentru ca s-a produs o eroare in sistem. Intrebarea "Evomag nu isi respecta clientii" e total aiurea. Nici voi nu va respectati, la pretentiile astea ..

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce este asa greu de inteles ca se pot intampla si erori. Se lucreaza cu oamneni, calculatoare, programe si se intampla si asa ceva. Faptul ca dupa 10 minute au blocat site-ul nu va da de gandit??? Vreti moca, cumparati de le emag!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta o sa si facem, cumparam din alta parte. Pana la urma ne dati teapa si cu reducerea de 3 %...in alta parte e mai ieftin cu tot cu reducere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt inca in dubii de la ce magazin sa cumpar, dar dupa toate cele citite pe net, sigur n-o sa am de afacere cu astia de la Emag.

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu am avut o experienta neplacuta cu evomag.in urma unei comenzi,onorate incomplet de ei,ca multumire,primesc cam 20-30 de apeluri cu nr neconscut.Culmea,tocmai la cateva zile dupa ce l-am facut de kko pe cristi dobre:)

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza