marți, 31 august 2010

Evomag isi ascunde gunoiul sub pres?!

Imediat dupa ce a anulat toate comenzile evomag isi scoate produsele comandate din oferta curenta.



Asteptam un punct de vedere oficial.

Sper ca asta sa nu fie raspunsul.

11 comentarii:

  1. Sunt curios de ce esti tu asa comunicativ sa dai in evomag. Asteapta o explicatie, un punct de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai.. e simplu de ce. Omul face o comanda pe un site de comenzi online si se trezeste cu comanda anulata. Intreaba pe unul (sau una) de la evomag ce s-a intamplat si persoana zice cu o seninatate absolut adorabila ceva de genu` "oops.. we did it again..". Ce ma enerveaza pe mine este ca le e lene sa isi cumpere spatiu publicitar si recurg la astfel de solutii pe care nici nu si le asuma. In curand vom vedea gagicile cum stau la violat doar-doar de or ajunge macar la stirile de la ora 5 daca nu au talent de prezentatoare TV.

    RăspundețiȘtergere
  3. @anca: true. daca alegi sa-ti faci astfel reclama (pentru ca ideea cu "eroare tehnica" nu o crede nimeni), atunci trebuie sa te pregatesti sa si platesti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu are nici o legatura Anca si cu siguranta ca ai fi comandat in nestire tot ce ti-ar fi picat in mana. Eu am legatura cu mediul online, am idee ce se poate intampla in astfel de situatii dar curios este ca nu exista decat "eu vreau", "nu ma intereseaza" sau "da de ce?" :) Astia suntem, niste milogi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnule "Anonim", culmea este ca nu am comandat ce mi-a picat in mana. Am fost destul de pretentioasa. Vorba aceea "dau un ban dar sa stiu ca face!". Lasand gluma la o parte.. Nu este vorba despre milogeala pentru ca nu cred ca vreunul dintre cei care au comandat au crezut ca sunt prea multe sanse sa si intre in posesia produselor. Este vorba despre o nesimtire pe care o au cei ce gasesc tot felul de tertipuri pentru promovare. Pe cei de la emag i-am aplaudat tocmai pentru ca si-au asumat "greseala", cu toate ca nici in cazul lor nu am crezut ca a fost vorba de o greseala. "Shopping" cat mai placut va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai asa e si scris in cadrul postului: "Asteptam un punct de vedere oficial." Dar vad ca cei de la evomag se fac ca ploua!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai rabdare, dupa experienta mea cu evomag si dupa cum ii cunosc pe cei de acolo cu siguranta ca au o explicatie logica. Nu va mai grabiti sa aruncati cu pietre, sa faci rau este foarte usor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum, nu ca tin partea evomag dar e absurd sa dea, la pret redus, unui singur om care si-a comandat 99 de produse de un singur fel. Eu cred ca cel mai bine evomag-ul sa discute cu fiecare client in parte si poate ajung la un consens. Si asa toata lumea este multumita.

    RăspundețiȘtergere
  9. Incercati sa cititi inainte de a da cu parul sau a ridica piatra:
    http://legi-internet.ro/blogs/index.php/2008/09/11/pret_gresit_in_comert_electronic_magazin

    Este clar vorba de un pret derizoriu, gresit fara intentie.
    Daca luati in seama ideea ca vor reclama, gresiti iar, numai faptul ca au remediat in timp foarte scurt dovedeste ca este vorba de o eroare.

    Asta este o situatie ca aceea: "La munca nu la intins mana."

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anonim: si la emag s-a intamplat la fel, numai ca ei si-au asumat greseala! Ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anonim: Nu le poti compara. La emag au livrat 2-3 laptop-uri cu 100 ron/buc. Aici amentiti au comandat la 3 ron/laptop si cu siguranta ca aveau 100 clickuri pe secunda ca sa comande pentru tot neamul. Milogeala. Astia de la evomag sunt seriosi, uitati-va pe net ce zice lumea si atunci mai comentati. Dar ati avut curiozitatea sa cautati ? Nu cred.

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza